12 Şubat 2015 Perşembe

Bir Dikişte Bitti! (Bölüm I)

Hani herşey Debbie Maccomber’ın Mucizeler Dükkanı isimli kitabı ile başlamıştı ya, işte onun ardından mucizelerle dolu günlerle de devam etti.

Hamile olduğumu öğrendim!!! 


Bu sefer şaşkın değil, endişeliydim. Evet ben ne yapacaktım? Nasıl koskocaman bir 40 hafta geçirecektim? Hatta geçirebilecek miydim? Çünkü hamilelik benim için 23 haftaydı. Gerisi imkansızdı. Boşluktu. Yoktu. Kimse beni inandıramazdı sonuna kadar gideceğime. Bir yandan çok mutluydum, bir yandan da “Ya yine aynı şeyleri yaşarsam?” sorusu hep kafamdaydı. 23 hafta boyunca her gün ama her gün sordum bu soruyu Allah’ıma. Fakat bu sefer daha farklı bir şekilde bekledim cevabımı. Nasıl mı? Anlatayım…

İnsan psikolojisinin bireyi ve yaşantısını değiştirebileceğine inananlardanım. Neyi, nasıl istersek, nasıl dilersek bir şekilde bize geri döner diye düşünüyorum. Kendi hayatımızı cennete de cehenneme de  biz çeviririz. 

Ben de kendi kendime şöyle düşündüm; belki bir daha aynı şeyleri yaşamayabilirim. Neden karnımdaki bu bebeği o düşüncelere ve korkulara mahkum edeyim ki? Onu, hiç bir suçu yokken endişelerimle boğmamalıyım. Bu yüzden, ya kendi başıma ya da profesyonel bir yardım alarak 9 ayı akıl sağlığım yerinde bir şekilde atlatmaya karar verdim. Kendimi yoklama sürecim kısa sürdü çünkü, hamileliğin de getirdiği hormonal dengesizlikle birlikte, bu işin altından tek başıma kalkamayacağımı anladım. Bu konudan bir sonraki yazımda bahsettim.

En önemli araştırmalarımızdan biri de, bir kadın doğum uzmanıydı. Tanıdık tanımadık herkese sorduk, internetten araştırdık, daha öncekileri gözden geçirdik… Burada malesef maddiyat da önemli noktalardan biri. Eğer her şey yolunda giderse 9 ay boyunca ve tabii sonrasındaki doğumu karşılayabileceğimiz bir doktor bulmalıydık.

İşte o günlerden birinde çok sevdiğim bir arkadaşım kuzeninin kadın doğum uzmanını tavsiye etti. İki düşük ardından başarılı bir doğum yapmıştı kuzeni. Doktorunu anlata anlata bitiremedi. İnternetten araştırdık ve riskli gebelikler konusunda da çok uzman bir doktor olduğunu öğrendik. O hafta birkaç doktordan randevu almıştık. İlki o doktordu. 

Sonuncusu da o oldu :)

Devam Edecek...

Minik Peri'nin Annesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder